Το εργαστήριο αυτό θα μεταμορφώσει τους διευθυντές, τους επιβλέποντες και τους ηγέτες των ομάδων σας σε κινητήρια και διευκολυντική δύναμη. Θα μάθουν πώς να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του προσωπικού. Θα καταλάβουν πώς αυτές οι προοπτικές μπορούν να αξιοποιηθούν ως θετική δύναμη για την εξυπηρέτηση πελατών.
Αυτό το εργαστήριο θα δώσει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία:
- Να αποκτήσουν μια νέα άποψη για τη δουλειά τους
- Να αποκτήσουν μια σειρά από νέες ανταγωνιστικές δεξιότητες και τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
- Να αποτελέσουν πηγή επαγγελματικής υποστήριξης στο προσωπικό, βοηθώντας τους να αγαπούν τους πελάτες τους
- Να μάθουν πως να γίνουν ικανοί να οδηγούν και να ενδυναμώνουν την ομάδα
- Να μάθουν πως να δημιουργούν μια δυναμική ατμόσφαιρα εξυπηρέτησης πελατών
Το εργαστήριο αυτό είναι ιδιαίτερα διαδραστικό και συμμετοχικό. Θα χρησιμοποιηθεί επίσης ένα ευρύ φάσμα καινοτόμων και συναρπαστικών μεθόδων μάθησης.
Διευθυντές, επιβλέποντες και ηγέτες ομάδων οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση προσωπικού εξυπηρέτησης πελατών.