Ο ρόλος του λογιστή έχει αλλάξει, ενώ παλιά οι λογιστές παραδοσιακά είχαν μικρή επιχειρηματική αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους, τώρα έχουν περισσότερο συμβουλευτικό ρόλο.
Καθώς η χρήση της τεχνολογίας στη λογιστική αυξάνεται, οι εταιρείες προσπαθούν να επικεντρωθούν περισσότερο στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στους πελάτες τους. Για να είναι κάποιος επιτυχημένος, πρέπει να είναι τεχνικά ικανός αλλά και να διαθέτει τις απαραίτητες δεξιότητες, για να βοηθήσει τους πελάτες του με τις ανάγκες τους.
Αυτό το εργαστήριο θα δώσει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να:
- Mπορούν να κατανοήσουν το νόημα των απαραίτητων δεξιοτήτων του ατόμου (Επικοινωνία-Δικτύωση-Εμπιστοσύνη-Ενσυναίσθηση)
- Εξοικειωθούν με τη σημασία της επικοινωνίας και την ικανότητα να ακούν αυτό που λέγεται και να μεταφέρουν το μήνυμα που θέλουν
- Είναι σε θέση να απλοποιήσουν τους τεχνικούς όρους και την ικανότητα να εκφράζουν τις τεχνικές έννοιες με φιλικό προς το χρήστη τρόπο
- Εξοικειωθούν με τις δεξιότητες επιρροής και να είναι σε θέση να διαπραγματεύονται με τους ανθρώπους και να χτίζουν σχέσεις μέσω θετικής και ανοιχτής επικοινωνίας.
Διευθυντές, γενικοί διευθυντές, επικεφαλείς τμήματος, ανώτεροι υπάλληλοι.