Η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων επικοινωνίας, αλλά και η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών ως και της διαχείρισης παραπόνων είναι βασικά στοιχεία τα οποία πρέπει να διαχειρίζονται οι εργαζόμενοι στην Τουριστική Βιομηχανία.
Με την διεκπεραίωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
Οποιοσδήποτε επαγγελματίας η εργαζόμενος στην Τουριστική Βιομηχανία.
Θα γίνει απονομή πιστοποιητικού κατάρτισης για όσους από τους συμμετέχοντες θα έχουν συμπληρώσει με επιτυχία το πρόγραμμα.
Το Πρόγραμμα είναι διάρκειας 6 ωρών με δυνατότητα 100% επιχορήγησης από την ΑνΑΔ.
© Copyright 2023 - Planet Interactive Consulting
Made by Target