Τα στελέχη των οργανισμών πρέπει να αποκτούν τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και εργαλεία για τον σχεδιασμό και διαχείριση των διαθέσιμων μέσων Ηλεκτρονικής προβολής ενός οργανισμού, μέσω του διαδικτύου. Αυτό αποτελεί άμεση ανάγκη για την ενίσχυση αλλά και τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Με τη συμπλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν την ικανότητα:
- Να αναγνωρίζουν τις δυνατότητες και την αξία του διαδικτυακού Μάρκετινγκ & Κοινωνικών Δικτύων
- Να διακρίνουν τα καλά χαρακτηριστικά / πλεονεκτήματα μιας Ιστοσελίδας
- Να αναγνωρίζουν τους διάφορους τρόπους ηλεκτρονικής διαφήμισης
- Να επιλέγουν τα σωστά Μέσα Ηλεκτρονικής Προβολής και Διαφήμισης
- Να χειρίζονται την πλατφόρμα e-mail Marketing ως και τα άλλα διαδικτυακά εργαλεία