Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει μια σύγχρονη επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί είναι ότι το αγοραστικό της κοινό έχει κυριολεκτικά μπουχτίσει, καθώς κατακλύζεται νυχθημερόν από πληροφορίες. Αναγκαστικά, αυτό το κάνει να είναι πολύ πιο εκλεκτικό και καχύποπτο, με αποτέλεσμα να μη δέχεται και πολύ φιλικά την όποια διαφημιστική προσέγγιση.
Η απάντηση σε αυτή την τάση είναι μία, και λέγεται inbound marketing. Εδώ θα ανακαλύψετε 18 απλούς τρόπους με τους οποίους το inbound marketing μπορεί να χαρίσει στην επιχείρησή σας τη δυναμική που τόσο χρειάζεται.
Αυτό βοηθά να διανείμετε τo SEO Authority σε όλο το εύρος του domain σας. Για να το καταφέρετε αυτό, απλά κάντε hyperlink ένα keyword σε μία σελίδα στο κατάλληλο URL μιας άλλης σελίδα τους ιστότοπού σας, όπως:
Γράψτε περιεχόμενο γύρω από τις ερωτήσεις, τα θέματα και τις προκλήσεις που ενδιαφέρουν τους πελάτες σας. Αυτό θα βοηθήσει τους πιθανούς σας πελάτες όχι μόνο να βρίσκουν υποβοηθητικές πληροφορίες, αλλά και να τους βοηθήσουν να γνωρίσουν το brand σας.
Αυτό φυσικά εξαρτάται από το χρόνο και το budget που έχετε στη διάθεσή σας. Αν χρησιμοποιείτε outsourcing blog writing τότε μπορείτε να αναρτάτε αρκετές φορές blog posts σε μία εβδομάδα. Αν έχετε κάποιον in-house συνεργάτη που φροντίζει για το blogging ίσως πιο ρεαλιστικό θα ήταν να αναρτάτε 1 – 3 άρθρα την εβδομάδα. Χρειάζεται, όμως, συνέπεια!
Οι ανταγωνιστές σας προφανώς ήδη αναρτούν άρθρα σε Blogs καλό θα ήταν λοιπόν να κλέψετε μερικές ιδέες από αυτούς ή τουλάχιστον να διακρίνετε ποια είναι η γενικότερη στρατηγική τους. Αν έχουν κάποιο συγκεκριμένο niche στο χώρο σας για τον οποίο αρθρογραφούν, τότε καλό θα ήταν να κάνετε κι εσείς το ίδιο για να μπορέσετε να ξεχωρίσετε.
Βάζοντας ένα CTA στο τέλος του blog σας ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να κατεβάσουν κάποιο είδος premium content, θα βοηθήσετε πολύ στην αύξηση των leads και των πωλήσεών σας!
Το λεγόμενο “Premium content” είναι πιο λεπτομερές και πλούσιο ως περιεχόμενο σε σχέση με το blogging και θα πρέπει να περιλαμβάνει περισσότερες “middle – funnel” πληροφορίες τις οποίες θα λάβουν οι επισκέπτες σας μόνο αν συμπληρώσουν μια συγκεκριμένη φόρμα. Και είναι αυτό το περιεχόμενο που θα μετατρέψει επισκέπτες σε leads για τις πωλήσεις σας, αν φυσικά προσφέρετε περιεχόμενο για το οποίο θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα πράγματα.
Η συχνότητα της δημιουργίας και της δημοσίευσης premium content εξαρτάται από το χρόνο που έχετε στη διάθεσή σας, καθώς είναι κάπως χρονοβόρο. Μια φορά το μήνα είναι καλός στόχος, αν μπορείτε να το διαχειριστείτε.
Υπάρχουν πολλά είδη premium content, κι είναι καλό να τα χρησιμοποιείτε όλα κατά καιρούς – βίντεο, PDF, eBooks, webinars, whitepapers, case studies, demos, κτλ.
Θα πρέπει να μετρήσετε το χρόνο που απαιτείτε για το lead nurturing σε σχέση με το sales cycle της επιχείρησής σας, αλλά από την άλλη δεν πρέπει να τους βομβαρδίζετε με emails τόσο γρήγορα ώστε να διαγραφούν από τη λίστα των emails σας.
Πείτε τους αυτό που θέλουν να ακούσουν! Αν κατέβασαν μια προσφορά, τότε αμέσως καταλαβαίνετε τι είδους πληροφορίες τους ενδιαφέρουν. Συνεχίστε να τους τροφοδοτείτε με αυτές τις πληροφορίες και κάντε περισσότερες ερωτήσεις για να τελειοποιήσετε το messaging σας.
Εδώ είναι που βοηθά πολύ το blogging, καθώς μπορείτε να τους στέλνετε blog posts στα lead nurturing emails. Έτσι δεν τους προμηθεύετε μόνο πληροφορίες, αλλά τους «αναγκάζετε» να επιστρέψουν και στον ιστότοπό σας για περισσότερες πληροφορίες.
Το Inbound Marketing δεν είναι απλά το μέλλον των πωλήσεων – είναι ήδη το παρόν τους. Μήπως εσείς έχετε κολλήσει στο παρελθόν;
© Copyright 2023 - Planet Interactive Consulting
Made by Target